Esta peça comunica o impacto positivo da Nestlé Portugal nas pessoas e famílias, nas comunidades e no planeta. Além de reportar os principais números da atividade em 2017, a nova brochura da Nestlé demonstra como a empresa contribui para melhorar a qualidade de vida e para um futuro mais saudável. A nós, coube-nos assegurar o layout e a paginação. Uma responsabilidade que nos foi confiada pelo terceiro ano.


A Nestlé voltou a confiar-nos a atualização da sua brochura corporativa. O nosso trabalho envolveu a conceção gráfica, edição e criação de conteúdos, paginação, revisão e arte-finalização. A publicação dá a conhecer a Companhia, resume o seu desempenho e reflete o propósito de melhorar a qualidade de vida e contribuir para um futuro mais saudável.


Our client Millennium Banque Privée integrates a group of entities which are promoting the investment potentialities in Portugal.

In 20 and 21 January 2016, foreign investors and high patrimony holders will gather in Zurich and Geneva to listen why Portugal can be a good investment. We developed the electronic and printed invitations for the conferences to be held in Switzerland.


«Road to sucess» is the concept created for the presentation of Nestlé’s Out of Home, the department responsible for the distribution of products of the multinational among the sales force and the Horeca channel. We constructed an iconographic language that represents the business areas and the dynamism of the department. We also developed the logo, following Nestlé’s guidelines.


Choice developed the layout and production of «Portugal Golden Assets» real estate assets portfolio. The challenge was to assign a uniform layout to present the information concerning the portfolio assets (land and housing developments) managed by SQUARE ASSET MANAGEMENT (SQUARE A.M.) in Portugal.

The pack, entitled «Portugal Golden Assets», is a collection of brochures and a CD-Rom with digital information. The set is presented in a prestige package. The material developed by Choice was published in a bilingual edition (Portuguese-English) and aimed to support the spread of the portfolio in international markets such as China, Russia, Brazil, etc.

Page 1 of 4